Print

Preko 1500 školaraca učilo o pticama selicama

on .

U okviru ovogodišnje kampanje "Spring Alive-Proljeće uživo" koja je po sedmi put organizovana u Crnoj Gori, u periodu od marta do juna, učestvovalo je 1652 djece iz 16 osnovnih škola i tri vrtića sa područja Podgorice, Danilovgrada, Nikšića, Šavnika, Bijelog Polja i Ulcinja.


Kroz 83 radionice i četiri izleta, djeca su upoznata sa načinom života rode, laste, pčelarice, kukavice, brjegunice i čiope kao i važnošću očuvanja njihovih staništa.

spring alive 2019


Spring Alive (Proljeće uživo) je međunarodna kampanja organizovana od strane BirdLife International-a, svjetskog autoriteta u oblasti zaštite ptica, u kojoj učestvuje 55 zemalja iz Evrope, Centralne Azije i Afrike. Cilj kampanje je upoznavanje upoznavanja djece sa načinom života i važnošću zaštite ptičjih vrsta kao i podsticanje njihovog interesovanja za boravak u prirodi. Kampanja je podržana od strane kompanije Heidelberg Cement, koja ohrabruje i podržava očuvanje flore i faune u Evropi i Africi.

 

 

banervolonter